Evet tam anlamıyla 27 haftalık olduk🙆 Ve hareketlerini Allah’a şükür gayet net hissediyorum oğlum sağolsun beni hiç rahat bırakmıyor 😁 sizde durumlar nedir ? Benim bebek odam geldi kuruldu mobilya kokusunun çıkmasını bekliyorum 😨 önümüzdeki haftadan sonra kıyafetlerini yıkamaya başlayacağım havaların soğuk olması sebebiyle çok uzun sürede kurucagini düşünüyorum 🙄 Erken mi bilemedim ama rahim ağzı kısalığı olduğu için erken doğum riskim vardı o yüzden başlamak istiyorum bir de çok agirlasmadan yapmak istiyorum açıkçası erken diyenler oldu ama herşeyiyle ben kendim ilgilenmek istiyorum 😍 o yüzden önümüzdeki hafta başlayacağım , siz ne zaman başladınız benimle aynı haftada olan anneler ?