nazliakdag35 An itibariyle 12 haftalık oldukk artık cinsiyeti öğrenme heycanı iyice doldu içime tabi herşeyden önce sağlıklı olması 🙏❤
Seemmaa nazliakdag35 ne zaman öğreneceksiniz doktor gün verdi mi cinsiyet öğrenmek için biz de 12+2’yiz 🥰
Selinda [silindi] biz de 12+1 iz dün kontrolümüz vardı ama doktorumuz cinsiyet hakkında yorum yapmadı 😔 16. Haftada öğrenirsiniz, şuan kız ve erkeğin organları çok benzer dedi.
[silindi] Selinda evet benimde doktorum öyle 16. Haftadan önce bişey söylememek konusunda ısrarcı bekliycez mecbur 🥺