MinikMucizem23 ben doğum yaptım 1 ay önce :) paket almıştım memnun kaldım baya ilgili doğumda muaynede doğum sonrasında sürekli yardımcı oluyo. Hüseyin pehlivana gidiyodum paket olmadığı için biraz pahalı geldi hastane ile anlaşıp mahru hocadan paket aldım. Bebeğin başka bölümlerde kontrolüne gittiğimiz zaman bile geliyo yanımıza