Papatyash Nuriye41- canim ben ogluma 9 ay kustum inan bende acaba ona mı birsey oluyor diye hep hastahaneye kosardım ama gayet sağliklı dogdu :)
Nuriye41- balperisi_71 o ilacı yazdı kullanmıyordum ama şimdi kullanmaya başlayacağım çünkü çok bitkin bir hal aldım
Kuzucccum Nuriye41- bende 8+3 üm ılk başlarda hafıf bulantı vardı ılac kullanıyorum bı ıkı haftadır ama arada yıne bulanıyor öğürüyorum daha çok. Kusma hıc olmadı şükür