rabia_12 bu durum bir kez benimde başıma gelmişti 10’lu haftalarımdayken ve çok endişelenmiştim. Randevuma bir hafta vardı içim içimi yedi randevu günüme kadar.bi an sandım ki kesem su mu sızdırıyor diye düşünmeden edemedim. Ama cok şükür hersey yolundaydı randevuma gittiğimde. Endişelenmeyin içinizi ferah tutun. Renksiz ve kokusuzsa idrar kaçırmış olabilirsiniz.