Uykum sırasında bir sancı başladı 00:00 veya daha erken saate bakamadım. Lavaboya filan gittim geçmedi , sağıma yatıyorum yok soluma yatıyorum yok geçmiyor. Çok sancılanıyorum bebeğim de bir yerde toplanıyor sanki. Yürüyorum yine geçmiyor. Nişanım suyum gelmedi bu zamana kadar 38+0 ız. Acaba yalancı sancı mı kızlar gerçek mi ? Çok canım yanıyor 🙁🙁