minemom Kızlar size de oluyor mu topuklarıma iğne batıyor gibi hissediyorum bel fıtığım var acaba ondan mı yoksa hamilelikten mi bilemedim 🤷🏼♀️ Var mı benim gibi hisseden 🥺
Dlkelc09 minemom aynen benmde 6.aydan beri öyle oluyor el ve ayakta ciddi şekilde sikayetciyim ama doktorum normal olduğunu en az 3 litre su içmem gerektigini söylüyor. Ayrıca bendede fıtık var ve belde disk kayması😪
summerbaby Bende de oluyor gece lavaboya kalktığımda özellikle, kan akışımız yavaşladığı için diye biliyorum ben🤷🏻♀️
Merry_merry Hanimlar o dediğiniz topuk dikeni olmasin 🙄 umarım degildir ama ben yaşadım ordan biliyorum
Merry_merry minemom normal yürürken değil biraz oturup kalkınca yada yataktan kalkınca falan olur tam topukla batma ve acıma olur. Beklemeden bir ortapediye başvurun jel tabanlar var onlardan kullanin ileri giderse kırma ya da ameliyatla sonuçlanabilir
Hlme-26 minemom korkulacak birşey yok bence benimde başıma gelmişti bekarken cam kırığı batıyordu sanki geçti