busbusbus10 Kızlar karnıma ışık tuttum bi doktor demişti refleksini o şekilde ölçülebilir diye gece tuttum acaba bi zararı varmıdır anne karnı ışığı tam geçirirmiki
Ohaezgi busbusbus10 bebekler 34.haftadan sonra gece gündüz ayrımını yapabiliyomuş ama ışık tutunca reflekslerini bilemiyorum nasıl oldugunu
gulsen12345 busbusbus10 bir yerde okumuştum yanlış hatırlamıyorsan sanırım gündüz vaktinde sadece rahim bölgesinden yansıyan ışığı ayırt edebilirmiş
busbusbus10 Ohaezgi ay benim de nasıl ağrıyor ay ay diye durmadan söyleniyorum ama şükür ediyorum içim rahatlıyor 🙈🥰
Ohaezgi busbusbus10 evet bende yoksa oynamadığı zaman panik yapıyorum ister istmeez hemen tatlı yiyip sola yatıyorum birazcık dürtüklüyorum falan 😂 annelik ne zor şimdiden sorumluluk🥰
busbusbus10 Oziozi evet bazen gerçekten veriyor iyi bi geçiriyor tabi ışığa mı yoksa başka bişeye mi orasını Allah bilir denk geliyorda olabilir ☺️☺️
GizemPolat busbusbus10 bende tutuyorum 😂 😇😇 ama bazen hareketsiz kalıyor insan merak ediyor çok azıcık zaten tekme yiyene kadar 😜😜