Sevgili anneler ben ilk gebeliğimi yaşıyorum ve çok fazla duygu karmaşası ve korku yaşıyorum bebeğin henüz hareketleri başlamadı pek, ama hareketlerden çok korkuyorum bu normal mi alışılır mı? Bebeğin hareket etmesinin vermiş olduğu korku biraz tuhaf gelebilir bir çok anneye ama ben böyle yaşıyorum maalesef 😔Bu duyguyu yaşayan anneler var mı?