Gamzissss benim esimde de oldu sadece her gün sarımsak sürdük ve hiç önemli bişey değilmiş gibi davrandık,buyutmedik hatta espri falan yaptık hep çünkü stress faktörü ortadan kalkmadikca cok zor iyileşiyor. Biz onemsemeyerek kurtulduk bir iki ay içinde gecti yeni saçları çıktı. Allah şifa versin inşallah canım. Sıkmayın canınızı geçiyor.