Srkt OzgeSahin2 tam tarih vermedi normal doğum istiyorum ama nasip gecen çalışabilir rapor aldım tahmini doğum 22 mart yazıyordu
EsilaErtugrul OzgeSahin2 maşallah ne de az kalmış inşallah bizde o günleri görürüz daha bizim 184 günümüz var😬
OzgeSahin2 EsilaErtugrul yaa insallah kuzum bende boyle 32 33 haftalik annelere cok ozenirdim bende sagsalim gelir miyim acaba o haftalara derdim ama zaman su gibi akip gecti😇
EsilaErtugrul OzgeSahin2 inşallah canım inşallah kış bitse yazın günler çabuk geçiyor😍 temmuz sonu ağustos başı gibi gözüküyor doğum inşallah😍