Adanalıyım şuan Erzurum’da görev yapıyorum. Doğumumu inşallah ailemin yaninda Kozan da yapmak istiyorum. Gittiğiniz memnun kaldığınız önerebileceğiniz doktor var mı aceba. Normal doğuma teşvik eden özellikle ☺️ Yardımcı olursanız çok sevinirim. Özel ya da devlet hastanesi fark etmez yeter ki iyi bir doktor olsun.