Ben de geçtiğimiz hafta Salı günü bu operasyonu oldum. 1 düşüğüm var. Hiç korkma ben de girerken çok kötü oldum ama çıktığımda çok hafif bir ağrım vardı ve hemen geçti. Sonrasında yürüyerek çıktım hastaneden, şuan az az kanamam var ve bir hap kullanıyorum bu Salı kontrolüm var. 9 ay boyunca hep elimiz yüreğimizde bir hamilelik geçirmemek için şimdiden olup sağlıkla kucağımıza alırız inşallah canım. Çok geçmiş olsun inşallah kolaylıkla olup biter.🌸