Elif-bayram2118 Kanımda ve idrarımda enfeksiyon çıktı bu durumu yaşayan var mı hastaneye yatırıldım 23 haftalığım bebeğimde sorun yok şükür
Ayskoc Elif-bayram2118 benimde çıktı geçen hafta 25 haftada 1 gün sabahtan akşama kadar kaldım akşam çıktım eve ilaç kullandım daha gitmedim genel olarak idrar enfeksiyonu sürekli vardı bende devam etti bebekte sorun yok çok şükür inşallah çabucak geçer sizinde