Bibliophilia-1991 Kızlar bebeğin kilosu 3500 den fazla olup normal doğuran var mı aceba nasıl bir süreçti aydınlatabilen çıkar mı ?
Yaagmurr Bibliophilia-1991 benim teyzem 4 buçukla normal doğurmuştu zorlanmamış gerçi onun 3. ama bilmiyorum sizinde bi sıkıntı olmaz inşallah gönlünüzce olsun
Bibliophilia-1991 Busbus58 şuan belli değil doğuma kadar ne kadar alır bilmiyorum da 36+5 3300 şuan 3 haftası var desek o zamana kadar ne olur bilmem normal imkansız olur mu diye merak ediyorum
Busbus58 Bibliophilia-1991 benim ilk bebeğe doktor 3.800 dedi kilosuna . Hatta dedim nasıl doğurcam bunu ben. Doğdu 3.100 hastaneden çıkarken de 3 kiloydı😄😄😄
Bibliophilia-1991 Busbus58 evet yanılma payı da olur muhakkak işte zorlanır mıyım uzun sürer mi normal istiyorum ama tedirginim bu konuda