Adosum_34 Gecen günde post açtım ama kimse yazmadı :( 34 haftalık gebeyim bagırsak parazit sorunu yasıyoeum haftaya kontrolüm var ama şuanda beni cok rahatsız ediyor aranızda bu durumu yasayan var mı
Eylul58 Adosum_34 Nasil bir rahatsızlık acaba ? Bilgim oldugunu sanmiyorum üstte kalsın, geçmiş olsun
Adosum_34 Eylul58 çok kötü bi rahatsızlık sürekli ince ince kıl kurdu dökülüyor yediklerimden oluyor mısır sosis salam sucuk yersem oluyır ve bu aralar hamileliğimden dolayı canım patlamıl mısır istedi bu haftada baya tükettim oda bu sonucu verdi yememem gerekiyordu
Yenianneadayi2208 Adosum_34 hamilelilte yaşamadım ama lise döneminde başıma gelmişti. Doktor bana ve evde olan tüm herkese aynı ilacı vermişti diye hatırlıyorum. Ay çok zor bir süreç Allah yardımcın olsun.
Adosum_34 Yenianneadayi2208 amin insallah ama suan hamile oldugumdan dolayı ilaç alamıyorum ama daha doktoruma danısmadım bu hafta sorucam eger bi sorun olmazsa bebege karşı ilaç vermesini isticem