NebahatBoncuk Merhaba kızlar 22+4 olduk şükür. Ama bugun sabahtan beri rahimde bir agrim var. Yani zonklama seklinde oluyor arada batiyorda. Inanin bebegime birsey olacak diye korkuyorum. Ilk gebeligim bu. Boyle bi durum yasayan varmi.
Deryasevimli NebahatBoncuk bnde 19+2 yim bende ayni dertten muzdaribim ama rahim genisledigi we yawrularimiz buyudugu icin bu agri oluyormus 😊
Tweety1 Bende daha çok yeniyim ama bende de birden beliren bir ağrı oldu nedenini bilmiyorum ağrı girip çıkıyor resmen sol tarafıma
NebahatBoncuk Tweety1 sizinki belki yerlesme agrisidir ilk zamanlarimda olmustu hatta hamile oldugumu oyle ogrenmistim.
Tweety1 NebahatBoncuk hiç biiyorum ki daha kan testi bile vermedim gebelik testinde öğrendim pazartesi inşallah vericem kan testi umarım bı sıkinti yoktur 😔
Rumeysa10 Rahim büyüyor bebek büyüyor bende de oluyor doktor normal dedi ama siz doktorunuza sorun mutlaka
Gizoos Normal olabilir bebek büyüdüğü için ama doktorunuza danışın mutlaka rahim ağızı uzunluğunuza baktırın. Bebek yüksek ihtimalle ayakları aşağıdadır onunda hareketleri ağrı sızı yapıyor olabilir.
NebahatBoncuk Gizoos ya aslinda ben hareketlerini bile daha az az ve yeni hissetmeye basladim. Inanin acemiyim bide ben 3 kez kaybettim karnimda kalpleri durdu bu 4 korkuyorum acikcasi.
Gizoos NebahatBoncuk Allah korusun canım rabbim sana bağışlasın bebeğini inşallah sağlıkla kucağına alırsın🙏 Benimde 1 düşüğüm oldu bu 2 hamileliğim insan çok korkuyor doktoruna danışıp bir rahim ağızı uzunluğuna baktırabilirsin. Rahim ağızında kısalma var ise istirahat ederek hamileliği geçirirsin. Seni çok iyi anlıyorum inşallah herşey iyi geçer canım sağlıkla kucağına alırsın🙏