Kızlar 32+3 günlük hamileyim dün akşam üzeri sağ bacagıma şiddetli bi ağrı girdi yürüyemedim kalçadan başlıyordu muhtemelen siyatik ağrı ara ara olurdu ama 5 dk sonra geçerdi gece saat 3 e kadar devam etti hiç geçmeden sonra hafifleyip yokolmuş ara ara vajinamda batma da oldu bide kızlar benim karnım sertleşiyor mu bebek mi hareket ediyor anlamıyorum size de anlatamıyorum böyle bi acı hissediyorum karnımda sertlik ile beraber o an karnıma bakıyorum kızım hareket ediyo o acının oldugu yerde yada oraya bastırmış oluyor değişik bi his, bugun bide adet sancısına benzeyen hafif sancı hissettim(adet sancısının nasıl oldugunu unutmuş olabilirim ama 😂) gaz da olabilir mesela afedersiniz gaz çıkarınca yada tuvalete çıkınca o sertleşmede hafifliyor bide sürekli tuvaletim varmış hissi var sizde de oluyor mu bunlar? Normal mi artık 3 gün önce kontrolum vardı serklajlıyım rahim ağzı 34 mm düşmüş bebeğim baş aşağı haftalık kontrollerim var bu anlattığım şeylerden endişelenmeli miyim yaşadıklarım normal mi yoksa