Ceylan96 Merhaba anneler 29+3 deyim Bimde çalışıyorum ayakta oluyorum gün içerisinde ve bebeğim sürekli vajianama vuruyor hem sık idrarım geliyor hemde böyle çıkacakmış gibi hissediyorum böyle olan var mı
Erdem2121 Ceylan96 ben şuan sanki elimi atsam cikacakmis gibi. Baskı ve ağrı var. Göğüs kafesim yerinden çıkacak gibi agiriyor. 26 haftalığım
Ortmenanne16 Ceylan96 33. Haftadan selam baskıdan ötürü geceleri uyuyamıyorum oturup ağlıyorum inanın 🥺🥺🥺
Erdem2121 Magnolina aynen döndüğü anı hissediyorum. Böyle içimde farklı birşey oluyor gibi sanırsam ayakları baskı yapıyor
Elifbc Ceylan96 çok fazla ayakta duruyorsan ondan oluyordur. Bende ayakta fazla kalınca mesaneye baskı yapıyor doktora sordum normal dedi. Ama kendi doktorunla da konuş mutlaka zaten 32. haftada yasal izin süresi başlıyor belki sana önden bi iki hafta rapor verir.
Ervasevgi Ceylan96 bende en başından beri öyleyim hatta öyle bir baskı tekme oluyordu ki ağlıyordum secde pozisyonu alınca bebek yukarı çıkıyor ben öyle öyle biraz rahat ettim çok zorlandığında seni müsait bi ortamda secde pozisyonu alirsan belki seninkide yukarı çıkar
Ceylan96 Teşekkür ederim hepinize yasal süreç 32. Haftada başlıyor dediler önden rapor hakkım yokmuş öyle dediler zaten 15 günüm kaldı inşallah dayanabilirim