Benim son adet tarihine göre 6+6 haftalikti. Ama kese oluşmuş bebek yok bir hafta sonra tekrar bakalım dedi. O haftayı nasıl geçirdim ne senaryolar okudum ben bilirim çok zordu gerçekten bos gebelik ve kürtaj olacağıma odakladim hatta kendimi baya. Sonra bir hafta sonra gittiğimde bebekte vardı kalp atışıda. Geç döllenme dedi doktor. Sabredebilirsen pazartesi gitmemeni öneririm çünkü bebek gözükse bile kalp atışı için yine bir hafta sonra gel diyevrk strese girmemek adına bir haftayı doldurup öyle git bence. Herşeyden once hayırlısını dile dua et inşallah vardir