momy_95 Günde 2 litreden fazla su içemiyorum ama internette araştırdığıma göre gebelerin 3 litre içmesi gerekiyormuş siz kaç litre iciyorsunuz?
Nurnur16 momy_95 ben resmen suya aşeriyorum belki garip gelir ama 4, 5 litre içiyorum. İçim yanıyor nasıl anlatsam ki görünce dayanamıyorum bir tuhaf oldum
Merve599 Nurnur16 bende öyleyim valla içtikçe içerim geliyor🤣🤣ama hamilelikten önce de öyleydim yaz kış içerim şekerim falan da yok ama seviyorum demek suyu
C_inanc4235 Hiç içemiyorum ya ☹️ şükür ki bebeğimin suyu herşeyi çok iyi ama ben su içemiyorum 4 5 bardak anca belki. 😥😥
Havvaozgur momy_95 1 2 bardak anca içiyorumdur allahtan bi su sıkıntımız oluşmadı su içtikçe midem bulanıyor nedense