Aaaaayyyssssuuunn Arkadaşlar ilk gebeliğim korkuyorum şeker yüklemesinin bebeğe zarar olur diye 1hafta boyunca hergun aç ve tok şeker ölçümünü kendim şeker aleti ile yapsam olur mu şeker yüklemesi yapmak yerine ???
Anne54 Aaaaayyyssssuuunn hayır olmaz doktorun öneriyorsa tabikide yaptırmalısın her gün kaç kere tartışılıyor bu konu korkunuz ne
ssnnmmm Aaaaayyyssssuuunn aynı şey değil hamileliğimin başından beri açlık tokluk ve tansiyon takibi yapardım hep normal çıkardı ama şeker yüklemesinde şekerim olduğunu öğrendim
ikievlatannesi Aaaaayyyssssuuunn ilk gebeligimdede yaptirdim oglum suan 2 bucuk yasinda cok sukur bi skntisida olmadi bu ikinci gebeligim ilkinde sekerim yoktu ama bunda sekerim cikti iyikide yaptirmisim sekerin varsa ve bebegine zarari olursa bunun pismanligini yasarsin dogru bir onlem almak almadan farkli yollar deneyip aklinda suphe brakmaktan herzaman iyidir 1 hafta aclik toklukla olabilecek gibi olsaydi doktorlar yuklemeyi hic gerekli gormezdi canim ayrica ictigin bi sekerli su gunluk hayatta nekadar tatli seyler yiyoruz mantikli dusunursek
flowers Aaaaayyyssssuuunn 50 gram seker olan gazoz gibi bisey iciyorsunuz yani ne zarari olabilir zarari olsa doktorlar yaptirmaz ki insanlar kendi kendine uyduruyorlar… bir kek yapiyoruz 200ml seker koyuyoruz onlari yemek daha sagliksiz😅
oglumgeliyyor2 Doktorumun önerisiyle ben yaptırdım çok şükür bir sorun çıkmadı aç karnına olduğu için biraz bulantı halsizlik oluyor ama yanınızda biri olursa daha rahat olur , korkmadan yaptırabilirsiniz bir sorun olmuyor
Aaaaayyyssssuuunn oglumgeliyyor2 tek tereddütüm bebeğe ilerde bi zararı var mıdır ani bi şeker yüklüyoruz sonuçta
oykuduru21 Aaaaayyyssssuuunn bebeğe şeker yüklüyoruz dediğiniz bi içecek içiyorsunuz yani sonuçta siz hamileyken hiç 2 dilim baklava yemediniz mi veya bi dilim pasta çikolata? Ailemde şeker hastalığı ve yokken benimde gebelik şekerim çıktı asıl baktırmazsanız bebeğinize zarar verebilirsiniz. Lütfen doktorların yaptırmak istediklerine karşı çıkma çabasına bi son verelim artık hepsi biz ve bebeğimiz için sonuçta 😊
Esmanindunyasi Aaaaayyyssssuuunn sahsen ben yaptirmadim zarari olmasindan ziyade surekli kan degeri icin hem saglikocagina hem kendi hastahaneme kan baktiriyorum aclik olarak zaten kendim sekeri biraktim ekmek turevlerini az tuketiyorum yani kilo alimim normal seviyede oldugundan kendi bunyemi biliyorum velhasil 6 ci ayimda doktorum yapalim ne olur ne olmaz dedi aclik baktilar 95 cikti yuksek cikinca aclik tokluk ac bakalim dediler toklukda 95 cikti ac normaldi yani ben yapmadim bir zarari olmaz yaptirin ben karsiydim yaptirmam diyordum ama dedigim gibi gebeliginizin basindan beri aclik sekerinizi biliyorsaniz tokluguda biliyorsaniz yine bir doktorunuza danisin derim
Nursel725 Bi bardak kola içiyo gbi düşünün zarardan çok fayda sağlar şeker yüklemesi emin olun . Ya şekeriniz varsa ve son haftalara kadar farkedemezseniz bebeğiniz daha çok zarar görür. Belki sırf bu yüzden erken doğabilir yada şeker hastası olarak dünyaya gelebilir . Bu şeker yüklemesinin çok abartıldığını düşünüyorum açıkcası bi bardak içecek altı üstü . Zararlı olsa doktorlar niye önerdin
_glc1991 Aaaaayyyssssuuunn iki gün önce kontrolüm vardı bunu sordum doktorum ailende şeker hastası var mı dedi yok dedim o zaman sağlık ocağında açlık ve tokluk şekerine baktır dedi ordada anlaşılıyormuş öle yapabilirsin ama doktoruna sor yinede