ikievlatannesi Son haftalarda duzenli hurma tüketip gercekten dogumda faydasini gören var mi kızlar 36+3 olduk 2 3 gundur gunde 4 tane yiyorum gercekten faydasi oluyor mu merak ediyorum
ilseng ikievlatannesi bende 36dan beri düzenli tüketiyorum 38+5im bugün doktorum baktı açılmam yok henüz
Duygusuz ikievlatannesi evet tabiki Dr larda tavsiye ediyor bende 36 yım 37 de başla dedi dr um onun yanında ahududu cayı perine masajı ilişki squat da tavsiye etti ama bunlarda haftaya başlayacak bu hafta sadece yürüyüş
Sineemm ikievlatannesi tabiki faydası var canım ye benim ilk hamileligimde son ayımda yedim 3 saat sancı 15 dkka doğum sürdü çok az bir dikişim oldu sadece oda bebeğin kilosu 3500du o yüzden 😀şimdide 36+4um günde 3 yada 5 tane yiyorum
ikievlatannesi Duygusuz ahududu cayinida hic duymamistim doktoruma sorup bende iceyim bari insallah faydasi olur herbirimize 🤲
1pearl Hurmayı tek sayılar üzerinden yerseniz şekeri karbonhidrata çevriliyor ve vücuda enerji veriyor. Eğer çift olarak yerseniz (2-4-6) şeker potasyuma dönüşüyor ve böbrekleri olumsuz etkiliyor.
ikievlatannesi 1pearl hic duymamistim cok sasirdim gercekten ama arastirip oylr yapicam tsk ederim canim 😘
Duygusuz ikievlatannesi aynen sorun siz yine haftaya ben tekrar sorucam başka önerileri olursa yine yazarım 😊