Reyhan- ben 5+2 deyken görmüştüm canım çok küçük olmasına rağmen hem kese hem bebek hemde kalp atışı gözüküyodu ama çok normal eltimde ilk gittiğinde 5. haftasındaydı sadece kese gözüktü 8. haftasında gittiğinde gözüktü bebek endişelenecek bişey yok streste etkileyebilir inşallah yakın zamanda görürsün bebeğini😊🙏🏻