2020 Haziran sonunda doğum yapan arkadaşım 40 çıkana kadar hastane çıkışlarını giydiriyorsun dedi sonra zaten havalar çok ısındığından zıbınlarla geçiyor çocuk pişik oluyor yoksa dedi. Ağustos sonu eylül gibi akşamları ince uzun kollu 3-6 aylıklardan giydirirsin duruma göre dedi. Bende ona göre hareket edeceğim inşallah. Mayıs sonu haziran başıda bizim minnak gelecek inşallah🤲🏼