Kızlar merhabaaa
17 haftalık hamileyim ve genelde tansiyonum düşüyo aşırı baş ağrım oluyor. Dünde yine aynı şekilde oldu 9/5 e düştü normalde 10/6 olurdu. Aşırı mide bulantım oldu ve 3 kez 🤢 anladınız siz😂😂 yani bugüne kadar olmayan dün gece oldu . Sora yüzüm gözüm şişti neyse sabah kalktım ne göreyim yüzüm kırmızı kırmızı nokta olmuşş 😭😭😭 kalır mı bunlar ya böle olanınız var mı ? Acaba diyorum şişti inince mi Böle oldu