SBL4523 Merhaba sevgili anne adayları.Sizler Doğum için yanınıza hangi hijyenik pedlerden aldınız? Son dönem de çıkan depend in pedi hakkında bilgisi olan varmı?
Oziozi SBL4523 depend sezeryanda kesı bölgesıne hava aldırmadıgı ıcın kullandırılmıyormus bıcok kısıden duydum ben sona sakladım suan ıcın ne olacagı bellı degıl son dakka normal dıye gıdıp sezeryan olanda çok 🎀
SBL4523 Busbus58 teşekkürler çok saolun peki bu kilot şeklinde olan mı yoksa ped gibimi? Ben ped şeklinde olan dan aldım sanırım inşallah faydası olur 🙏🏻
ulviyedemirbas2 Busbus58 ben eczaneden sordum bizde yok öyle Bi şey o ne dedıler 🤦🏻♀️bende almak istiyorum ama nerden bula bılırım acaba
Aysenurasel38 Ilk doğumda kullanmıştık yine kullanıcaz:) kanama yoğunluğu kişiye göre değişiklik gösteren bi şey ama genel anlamda ben çok memnun kaldım . Tavsiyedir.
SBL4523 Oziozi benımde sezeryan zaten bi 15 günümüz kaldı hayırlısı ile 2.bebeğim ama aradan 7 sene geçti kafam karıştı şimdi yanıma ne koycam diye fikir oldu en azından sağolun kızlar
Mcakir SBL4523 Hem depend aldım hem de her zaman kullandığım kotex gece paketini aldım. Depend hiç kullanmadım. Yeni şeyleride pek sevmem 😅 Rahat olmazsam die koteximide koydum😊
Myssr SBL4523 depens koydum alinca denedim bi de yumusacik rahat kayma derdi de yok iyiki almisim dedim. Bakalim dogumdan snra ne dusuncem
gonul0604 SBL4523 ben Sleepy yetişkin bezi almıştım çok rahat ettim dikişlerime hiç yapışmadı sızdırma yapmadı tavsiye ederim❤️