Portakalreceli Kızlar 36+4 haftalıkken hafif kahverengi lekelenmeyle acile gittim 1 cm açıklık ve minik sancılarımın olduğunu söylediler herhangi bi doğum belirtisinde gel dediler suan 37+1 haftalik bebis 1 cm aciklikla ne kadar daha beklerim acaba 👼
Esoo0698 Portakalreceli 25. Haftamdan beri 1 cm açıklığım var 36 haftalık olucam gelen giden yok sancılar başladı minikten sırtım ve belim ağrıyor sadece ☺️
1Anne2Bebek1Kopek Portakalreceli ilk gebeligm de öyleydi 36 haftalık 1 5 cm di 38+1 de 2.5 38+3 9cm açıkla hastaneye gittim sancı hissetmedim ama ben hissettim ama çok az 11 de ufak bel ağrım başladı 12 de şiddetlendi sancm 12.45 de hastaneye girdm 14.13 oğlumu kucagma aldm
Portakalreceli Esoo0698 hadi ya ama seninkinin beklemesi iyi olmus insallah bu haftayida atlattıktan sonra sağlıcakla alirsin kucağına 🤰
Portakalreceli 1Anne2Bebek1Kopek benimde öyle olur inşallah yavas ama guzel ilerlemis doğumun bazi bebisler 1 cm aciklikla 3 4 hafta bekletmis annelerini 😁