Merved91 Merhaba kızlar, gebelik şekeri var bende rejim yapıyorum şuan ama bir şey merak ediyorum. Acaba doğum yapar yapmaz düzeliyor mu bu şeker yoksa doğumdan sonrada rejime ve ölçümlere devam mı 😥