Bende anne yanı düşündüm ama emin olamıyorum kızlar. Zaten beşik geldi arkadaşımdan ama dediğiniz gibi beşik zor olacak sezeryan için özellikle eğil kalk. O yüzden anne yanı alayım dedim sonra park yatak dediler olur da ananeye gidersek diye ama babyness de yeter sanırım onun için. Kafam allak bullak :))