Denim kaç ay o kadar heveslendim o kadar kendimi dinleyip belirti aradım ki hepsi boş çıktı. Bir an önce adet olsam da hormon testine gitsem diyordum. Adetim beş gün geçmişti daha önce bi kaç kere gecikme yaşamıştım çok heyecanlanmıştım ama negatif çıkmıştı o yüzden hiç beklemiyordum adet söktürücü içecektim ne olur ne olmaz elimde de test vardı yapayım dedim ve Bingo hiç belirtim de olmadı. Burda görüyorum hep sürekli gün sayıyorlar adetleri geçmeden idrar testi kan testi yaptırıyorlar zor bi süreç biliyorum ama bu kadar beklemek çok stres yapıyor sürekli vücudu dinlemek belirti aramak o kadar kendimi dinledim ummadığım anda hamile kaldım hatta o kadar beklemiyordum ki alkol aldım dağ bayır dolaştım meğerse hamileymişim.