Mammimammi Stazah 3 sezeryan oldum. 4.yü deli cesareti olarak gördügüm için kanalları baglattım. Doktorunuz risklerinden bahsetmedi mi?
Stazah Eflalhuma 3.sezeryanim zor gecmisti benimde derilerim yapismis kesememislerdi zor cikardilar bebegi
Stazah Evet risklerim var bnde tuplerimi baglaticam sezeryanda ins takipli bir hamilelik geciriyoruz ve bebegi rrken alicakmis disarda yasamaya basladigi andan itibaren alicakmis