sugibi38 benimde öyle oluyor canım. En son gittiğim kontrolde doktorum dik duruyor(başı miğdeme yakın ayakları altta) diye anlatmıştı. Tekmelerken baskı yapabilir korkutabilirler ama korkma koruşcak bişi yok demişti. Bugün mesela çok yaptı oğluşum oturduğumda geçiyor benim ayakta çok oluyor