H-melek Hanımlar su içer içmez bir dakika içinde lavaboya gitme ihtiyacı duymaya başladım 10 gündür falan durum böyle, normal bir durum mu sizlerin de başına geliyor mu böyle bir durum?
SERNUR H-melek diger ihtiyaçlarım için lavobodan çıkmayı düşünüyorum neredeyse 😅 şaka Bi tarafa bazen giriyorum çıkıyorum sanki o kadar yapan ben değilmişim gibi geri giriyorum 🤦♀️umarım dogumdan sonra düzelir 🙈
H-melek Busbus58 Esmaaaa_15 Hulyamert- SERNUR Son_17gun Esmanindunyasi yusufbebekk447 Buketkucuk yorumlarınız için teşekkür ederim derttaşlarım😂 yalnız değilmişim, neyse ki bir derdimiz bu olsun, sağlıklı anne ve bebekleri için bolca su içmeye devam😇🌷💜
Esmanindunyasi H-melek wc=kankam hatta nikah yüzüğümü en cok hak eden diyebilirim bihtim vallahi uykusuzluk cekiyorum vcye gitmekten
yusufbebekk447 H-melek şöyle yatmadan önce lavaboya gidiyorum pijamalarımı giyiyorum bir daha gidiyorum yatağa yatıyorum 10 dk sonra tekrar diyorum uyuyorum 🤣🤣🤣.Gece bir defa kalkıyorum . Böyle çok sık gidiyorum ben su da fazla içiyorum .içmesem de gidiyorum gerçi.Düşün yani eşim dedi ki yanına kova koy gidip gelme 🤣🤣🤣
Buketkucuk H-melek ne kadar su içersek o kadar sık gideriz wcye, ne kadar sık gidersekte o kadar iyi aslında idrar yolları böbrekler falan temizler ödem oluşmaz vücudumuz da😊