Gul_meftun TugceBurakk ben symbicort adlı hava tarzı bir şey içine çekiyorsun onu kullanıyorum. Benim önceden yoktu gebelikte oldu astım
Deteledmom21 TugceBurakk astımım var zaten ventolin kullanıyordum hamile kaldıktan sonrada doktorum hiç bi sıkıntı yok dedi kullanıyorum
Gkdmrtfnk TugceBurakk ben de kullanıyorum hamilelik başından beri doktorum günde 4 kez en fazla kullanabilirsin dedi
NurOzadaBulbul Geçmişte olan ama geçen hamilelikle birlikte nefes darlığı yaşdığımdan ötürü 9 aydır bir fiil kullanıyorum dr izni ile.
TugceBurakk Bende bu gün nefes darlığı yaşadım doktora sormayı unutuyorum dayanamayıp kullandım ilacı rahatlamam gerekiodu bi acabaya düştüm ister istemez ayrıca hepinize teşekkür ederim cvpladığınız için 🙏💖