Merhaba kizlar 25+1 hamileyim sag kasigimda ozellikle idrara otururken bi agri var doktora gidecem ama randevusu doluydu sabredemedim belki benim gibi olan vardir dedim asker esiyim esim gorevde bebisim bana emanet bisey olmaz degilmi lutfen bilgilerinize ihtiyacim var ☹