Zynpk benim de eşim ilk olumlu bakmadı doktor kendisi de,sonra bu konuyla ilgili bir doktor buldum biraz yumuşadı sanırım zaten yapamayacağımı düşünüyor 😬
ben de kendimi sürece bıraktım sonucta her türlü birsey olacaksa olur,37. Haftam bitti haftaya kontrolüm var bakalım 🤷🏻♀️
aslında ben en cok 6 yaşındaki kuzum beni ameliyatlı görmesin çabuk toparlanayım diye istiyorum,yoksa cok önemli degıl Saglık olduktan sonra 🌼