Şekeri olan anneler kaçıncı haftada doğum yapmanız gerektiğini doktorunuz söyledi mi acaba benim doktorum en geç 39.haftada suni sancıyla normal deneriz olmazsa sezaryen dedi bu durumda olan var mı bebeğim iri bir bebek değil, insülin kullanıyorum şuan hersey yolunda çok şükür kendi sancılarımı beklemlimiyim yoksa riskli mi olur. Şimdiden tşk ederim