Oğlum 2 yaşında ve bı haftadır sürekli pipisini tutup ağlıyordu 4 gün önce gece çok kötü ağladı öyle içten ağladığını görmedim diyebilirim çocuk cerrahisine gittik pipisinin yarısi dönüyor yarısi dönmüyormuş dönmeyen yerinde açılma olmuş ve orası aciyormus doktor sünnet önerdi tek çözümü oymus küçükken sünnet ettirmedigime çok pişmanım 2 yaşında sünnet ettirip ne gibi zorlukları oldu bilgisi fikri olan var mı oğlum daha cümle kuramıyor anne baba gel git aç hadi al gibi basit kelimeleri kullanıyor çok hareketli bı çocuk ve tuvalet alışkanlığı da yok ve 3 hafta sonra benim doğumum var 😔