Merhaba sevgili anneler 23 haftalık hamileyim bu 3.gebeligim doktorumuz erkek dedi iki oğlum var önemli olan tabikide sağlıklı olması ama ben hala ultrasonda organını göremedim doktorum her defasında burası diyor bak diyor bakıyorum ama diğer iki oğlumda çok net görmüştüm şimdi başka bi doktora devam edicem kısmetse icimde hep kızmış gibi bi his var sizlerde böyle olan oldu mu acaba biraz fazla uzun oldu kusura bakmayın