Almilaaa ya dalin çok problem yaratıyor eskisi gibi değil, zaten ucuzluğundan anlaşılıyor. Bende çok severdim üniversitede bilr dalin kulanıyordum sürekli
kaşınıyordum ams aklıma gelmiyordu, bigün cildiyeye gittim bana dediki doktor hiçmi araştırmıyorsun artık bebeklere bile önermiuoruz hem ph değeri yüzünden hemde egzama yapıyor sürekli bunun yüzünden bebekleri getiriyorlar aileler dedi. Kokusu falan aşırı hoşuma gidiyor ama bende baya araştırdım dalin bozmuş herkes şikayetçi.