yarennida1919 aynısı oluyordu yalancı sancı ile gerçek sancım beraber oluyormuş fark edemedim.
35+1 de nst de sancım 1,5 cm açılmam olmuş doğum olmasın diye 5 gün hastanede yattım.
sancılarınız dinlenme ile geçmiyor karnınız hep kubbeleşmiş taş gibi rahatsızlık veriyorda doktorunuzla iletişime geçin nst de bakarlar gerçek sancı mı diye.
şuan 37+2 yim çok şükür.