Merhaba anişler sonunda bende doğum yaptım 🙏ilk kızım çok zor olmustu yine aynı olur diye çok korkuyordum ama korktuğum gibi olmadı çok şükür gelelim hikayeme hamileliğim sürece hiç oturmadım doğuma yakın daha enerjik oldum 38 hastaneye gittim 2 cm açıklık var dedi kız kardeşim doğumuma gelmiştir 40 .1 olduk ben gideyim dedi 42 olacak bu dedi onu bıraktık baya gezdik geldik akşam 8 de sancılar ara ara gelmeye başladı 15 20 dakikada bir saat 12 oldu yattık 10 dakikada bir gelmeye başladı sancı geldikce ayağa kalkıyorum oturum kalkıyordum her gelmesine öyle yapıyordum idrra çıkıyorum arada saat 3:30 kadar bu şekilde oldu devam etti yine bir sancı bastırdı kendimi yataktan attım tam çömeldim kalkacak zaman bacaklarımdan su akmaya başladı hemen eşimi uyandırdı oda annesini uyandırdı ben hemen banyoya girdim sıcak suyu açtım düşünüyorum acaba inrarmı su mu 🤨banyodan çıktım eşim yanlış alarm mı dedi bilmiyorum birden aktı dedim ama beni çok kötü ısıtma tuttu titriyorum bir baktım gelmeye devam diyor hemen hazırlanıp çıktık hala akıyor arada sancı vurmaya devam ediyor hastaneye gittik zor yürüyorum giriş yaptırdık doktor muayene etti 8 cm açıklık var doğum başlamış dedi ben sok 😳doğum odasına aldılar nts kanal yolu açtılar suni sancı takmadılar sancım geldikçe derin nefes alıp veriyorum bu arada evde ki sancılarımda da derin derin nefes alıp veriyordum onunda çok faydası oldu hemsire iyi ikinirsn iki ikinmaya olur dedi sancılar sıklaştı ıkındıkca doktor karnıma bastırdı üç ıkınmaya doğdu minik kızım 3.310 gram doğdu 4:30 da gittik 6 da doğdu çok şükür şimdi evimizdeyiz ilk günümüz 😍herkese sağlık kolay doğumlar nasip etsin rabim 🙏