Bugun 29 bıtıyo kısmetse. 🤲
Riskli bi gebeyım. 30 lu haftalarda neler yasıyorsunuz? Bızlerı neler beklıyor? Bu haftalarda nasıl beslenıyosunuz nelere dıkkat edıyosunuz? Birde hastane cantam hazır ama kendım ıcın Bişe hazırlayamadım henuz. ne almalıyım? Önerileriniz benım ıcın cook önemli. Şimdiden cok tesekkurler🙏🏻🌸