Benimde gebelik öncesi 5lere çıkmıştı 25lik ilaç başlamıştık tüp bebek aşamasında 3lerdeydi transfer sürecinde 2,5larda olması gerektiği için 50liğe yükseltildi ama çok etkilemedi bu yüzden haftasonu 100lük haftaiçi 75lik içmeye başladım transferde 2,3e düştü gebelik oluşunca 3lere tekrar çıktı geçen yaptırdığım testte 0,69 çıktı şuanlık aynı şekilde devam ediyorum bakalım tuzdan olabildiğince uzak durmaya çalışıyorum çok etkilediğni duymuştum