Yaseminkoyuncu Zisanmery Benim doktorum doğum başlayana kadar evde kalman en güzeli stres olursun hastanede en rahat olduğun yer evin demişti. Aslında en mantıklısı su kanama veya 5dk da bir düzenli sancı gelmeden gitmemek hastaneye gidince sancı da gidiyor 😂