Lady-pnkk Merhabalar oglumuz olacak ilk ismi esimin babasinin adi musa ikincisini ben koyacagim alp mi gokalp mi eklesem krarasizim anneler
Ipek0z Lady-pnkk gökalp çok uzun olur ileride kullanırken zorluk çekebilir hele ki soyadınız da uzunsa. O yüzden bence Musa Alp gayet güzel💕💕