Arkadaşlar 36+2 deyim 18 Şubat sezeryan tarihi almıştım ama bugün kontrol de nst iyi çıkmadı bebeğin suyu çok azalmış dedi doktorum muayene edicem dedi istemedim önce suyu çok az acil sezeryana alabilirim dedi korktum hiç birşeyim hazır değildi içimden dua ettim nolur şimdi olmasın diye nst tekrar çekti pazartesi gel dedi haftasonu bebek hareket etmezse bekleme gel dedi eve geldiğim andan beri kıyafet yıkıyorum valiz hazırlıyorum eksiklerimi alayım diye avm ye de gittim sizde geçe bırakmayın en azından kıyafetleri hazır etmek gerekmiş 😞