serapYekta Kızlar ya benim göbek deliği aşırı kaşınıyo içten , sebebi ne olabilir sizce ya da bu durumu yaşayan oldu mu 🙄
Mercimeginannesi123 serapYekta bende de gobegim kendisi kaşınıyordu göbek deligim ağrıyordu gerildigi için demisti doktor sizinde o yüzdendir muhtemelen