Aysc2651 Kizlar geçen gittiğim doktor magnezyum verdi kullananlar varmı gereklimi bu ne işe yarıyor anlamadım 31 haftaligim
NefesDeniz Aysc2651 Ben 27.haftadayım dün doktor kontrolüm vardı banada verdi. Kramplar ve sancılar için verdi ama hergün kullanma dedi kendini yorgun hissettiğinde iç dedi. Hergün yürüyüş yapıyorum bazen çok yoruluyorum o zamanlar içicem bende..
Aysc2651 arzuublm soda zaten içiyorum ama doktor verdi ya neblim icmesem olurmuki zaten tadida hiç güzel değil midemi bulandırıyor
Tuba18 Aysc2651 ben bacağıma kramp giriyor dediğim için vermişti bana sırt ağrılarıma da iyi geliyor arada içiyorum sürekli içmiyorum
Ebru2403 Aysc2651 ben yanlış değilsem 16 veya 17. Haftamdan beri içiyorum 32 haftalık oldu hala içiyorum doktora sordum aksatıyorum bazen içmiyorum dedim oda önemli değil bisey olmaz dedi yani şu iki haftadır toplasan 3 kere belki 4 kere icmisimdir
karabc Kasılmaları rahatlatıyor ama magnezyum vücutta bitiyor yiyeceklerden içecekten tam alabilseniz takviye verilmez siz kullanın ben çok faydasını gördüm
Aslihan16 Aysc2651 ben 3 aylık hamilelikte başladım iyi ki başlamışım ilk hamileliğimde ağrılardan uyuyamıyordum şuan şükür iyiyim tavsiyem hemen başlayın
Hanz Aysc2651 ben 16 haftalikken baslasim diye hatırlıyorum ve butin bacak kas agrilarima iyi geldi dislerime bisey olmadi ilaclar cok önemli ya
Aysegul1612 Aysc2651 banda verdi benm kıramplardan dolayı ama suyun içine atılan olduğu için içemedim acaha hap olanı varmı